ფსიქოლოგია და ურთიერთობები

ფსიქოლოგია

როგორ დავაღწიოთ თავი მავნე ჩვევებს თვითჰიპნოზის საშუალებით

როგორ დავაღწიოთ თავი მავნე ჩვევებს თვითჰიპნოზის საშუალებით

ავტორი: გიორგი მდივნიშვილი

გაწუხებთ მავნე ჩვევები რომლებსაც ვერ იშორებთ? ყველა ხერხი სცადეთ და არ გყოფნით ნებისყოფა? მაშინ მიმართეთ თვითჰიპნოზსს ის არის ერთ-ერთი ყველაზე არაჩვეულებრივი ხერხი მავნე ჩვევებთან გასამკლავლებლად.

 

საჭირო მასალები/ხელსაწყოები:

  • მოტივაცია
  • რელაქსაცია
  • კონცეტრაცია
  • წარმოსახვა
  • თვითდაჯერება

საფეხურები

  1. 1 დავუშვათ მოტივაცია უკვე გაქვთ - ეს არის მიზეზი რის გამოც თქვენ გადაწყვიტეთ თავი დაანებოთ მავნე ჩვევას.
    როდესაც შეუდგებით თვითჰიპნოზს ამ მიზნით, თქვენ იწყებთ სრული რელაქსაციით. მის მიღწევაში დაგეხმარებათ სიჩუმე, მშვიდი ატმოსფერო, სასიამოვნი პოზა და უარის თქმა არსებული პრობლემების გააზრებაზე.
  2. 2 ამ მდგომარეობაში შეუდექით თქვენი დავალების შესრულებას, იფიქრეთ მასზე ყველა მხრიდან. შემდეგი ნაბიჯი ეს წარმოიდგინოთ თქვენთვის უკვე სასიამოვნო თქვენი თავი მავნე თვისების გარეშე. მაგალითად, როდესაც გინდა გაადაეჩვიოთ თვისებას ნერვიულად რაღაცის ხელში თამაში, ან ფრჩხილების კვნეტა,თქვენ ხედავთ თქვენს თავს, როგორც სოლიდურ და გაწონასწორებულ პიროვნებას, რომელსაც ბოლომდე აკონტროლებს მთელს სიტუაციას.
  3. 3 ამ თვითგიპნოზის ეტაპზე თქვენ იძახით მოკლე და აზრიან ფრაზას, რომელიც მიმართულია გააქროს თქვენი აზორვნებიდან მავნე ჩვევა. მაგალითად: "მე თავისუფალი ვარ შიშისგან და მტკიცედ ვგრძნობ თავს" ან "მე დავჯდები დიეტაზე და დავიკლებ ზედმეტ წონას". იგი უნდა გაიმეორთ მინიმუმ 10ჯერ , შემდეგ თანდათან გამოდით ჰიპნოზის მდგომაროებიდან. შეგიძლიათ ნელა დაითვალოთ 1 დან 10მდე. მისი საშუალებით შეგიძლიათ ასევე თავი დაანებოთ სიგარეტის მოწევას.
  4. 4 ასეთი დავალებები სასრუველია შეასრულოთ მუდმივად მანამდე, სანამ არ იგრძნობთ, რომ თქვენმა მავნე ჩვევამ სამუდამოდ მიგატოვათ. გახსოვდეთ, რომ ჩვენი მოქმედება მთლიანად შედგება სხვადახვხაგვარი ჩვევებისგან. მათი კონტროლის უნარი ეს არის უმთავრესი შესაძლებლობა მართოთ ყველაფერი თავად, ანუ მთელი თქვენი ცხოვრება.