როგორ გავხდეთ ინფლუენსერი
იპოვეთ თქვენი ნიშა. თქვენ ჯერ უნდა განსაზღვროთ თქვენი ინდუსტრიის რომელ სპეციალიზებულ სფეროზე გსურთ ფოკუსირება, რადგან ეს გეხმარებათ იპოვოთ თქვენი ადგილი. ამისათვის თქვენ უნდა გაითვალისწინოთ თქვენი ძლიერი და სუსტი მხარეები, რადგან ნიშის არჩევა, რომელიც შეესაბამება ამ სფეროებს, საშუალებას გაძლევთ გამოიჩინოთ და კიდევ უფრო დახვეწოთ თქვენი უნარები. ნიშის არჩევა მოგებიანია, რადგან ის მთელ თქვენს ყურადღებას აქცევს ინდუსტრიის მხოლოდ ერთ სფეროზე, რაც აადვილებს თქვენი ავტორიტეტის დამკვიდრებასა და აუდიტორიის მოზიდვას.
აირჩიეთ თქვენი სოციალური მედიის პლატფორმები. თქვენი მიმდევრების გასაზრდელად, მნიშვნელოვანია აირჩიოთ სოციალური მედიის პლატფორმები, რომლებიც საუკეთესოდ მოერგება თქვენს ნიშას და მიზნობრივ აუდიტორიას. დაადგინეთ, ვინ არის თქვენი სამიზნე აუდიტორია, გამოიკვლიეთ, რომელ პლატფორმებზე არიან ისინი უფრო აქტიურები და შემდეგ გამოიყენეთ ეს პლატფორმები. თქვენ ასევე უნდა ნახოთ, რომელ პლატფორმებს იყენებენ სხვა ინფლუენსერები, რადგან ამან შეიძლება სხვა მიმართულებით წაგიყვანოთ.
შეიმუშავეთ სტრატეგია იმისთვის, რომ თქვენს აუდიტორიას მაღალი ხარისხის კონტენტი შესთავაზოთ. თქვენ უნდა გადაწყვიტოთ, რა ფორმატით განათავსებთ და გააზიარებთ კონტენტს თქვენს სოციალურ მედია პლატფორმებზე. თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ ერთი პლატფორმა ვიზუალური შინაარსის გასაზიარებლად, როგორიცაა ვიდეო ან სურათები, სხვა პლატფორმა თქვენი წერილობითი შინაარსისთვის, როგორიცაა სტატიები ან ბლოგ პოსტები და სხვა პლატფორმა ამ ორის კომბინაციის გასაზიარებლად.
რაც შეეხება თემის იდეებს, შეგიძლიათ მიიღოთ შთაგონება მიმდევრების გამოხმაურებიდან და კომენტარებიდან ან სხვა ინფლუენსერების შემოქმედებიდან. თქვენ უნდა განსაზღვროთ, თუ რა სახეს მიიღებს თქვენი შინაარსი — იქნება ეს მკაცრად ინფორმაციული, უფრო პერსონალური თუ ამ ორის ნაზავი, დამოკიდებულია თქვენ მიერ გაშუქებულ თემებზე. არსებობს უამრავი ონლაინ რესურსი, რომელიც დაგეხმარებათ განსაზღვროთ დღის საუკეთესო დრო თქვენი კონტენტის გამოსაქვეყნებლად.
ვებგვერდის შექმნა და მართვა. როდესაც ყურადღებას იპყრობთ, ხალხი აუცილებლად მოგძებნით. საკუთარი ვებსაიტის არსებობა მნიშვნელოვანია, რომელიც თქვენს აუდიტორიას აწვდის ყველაფერს, რაც მათ უნდა იცოდნენ თქვენ შესახებ, ასევე რესურსს სხვა შინაარსისთვის. მაგალითად, თქვენი ვებსაიტი შეიძლება გახდეს არხი, რომლის მეშვეობითაც ადამიანები დარეგისტრირდებიან თქვენს საინფორმაციო ბიულეტენზე, ან მიიღებენ თქვენს მიერ დაწერილ წიგნს. ასევე, კარგი იდეაა თქვენს საიტზე გქონდეთ ბლოგი, რომლისთვისაც მუდმივად შექმნით კონტენტს, რადგან ეს დაგეხმარებათ თქვენი საიტის შემდგომ გაუმჯობესებაში. დარწმუნდით, რომ თქვენი ვებსაიტი სათანადოდ არის გამართული, რაც უზრუნველყოფს, რომ სანდო წყაროდ მიგიჩნიონ.
იყავით თანმიმდევრული. დარწმუნდით, რომ ინფორმაციას საზოგადოებას თანმიმდევრულად აწვდით, რათა შეინარჩუნოთ თქვენი მიმდევრები. თქვენს აუდიტორიას უნდა ჰქონდეს იმედი, რომ მუდმივად მიიღებს თქვენგან ახალ ინფორმაციას, თუ არააქტიური ხართ, შესაძლოა გაგიუქმოთ გამოწერა. აუდიტორია აფასებს თანმიმდევრულ პოსტებს და სავარაუდოა, რომ უფრო ჩართული იქნება, რაც დაგეხმარებათ მათთან ურთიერთობების დამყარებაში.
დააფიქსირეთ საკუთარი აზრი. იმისთვის, რომ გამოირჩეოდეთ ათასობით სხვა ადამიანისგან, თქვენ უნდა დარწმუნდეთ, რომ იზიარებთ საკუთარ აზრებს, თუნდაც ისინი განსხვავდებოდეს იმისგან, რასაც სხვები იზიარებენ. საზოგადოებას უფრო მეტად იზიდავს ინდივიდუალობა.
ჩაერთეთ თქვენს აუდიტორიასთან. თქვენი აუდიტორიის გაზრდისას მნიშვნელოვანია, რომ უშუალოდ დაუკავშირდეთ მათ, რაც მეტად დაფასებულად აგრძნობინებთ თავს და მეტად დაგიჭერენ მხარს. ამის გაკეთება შეგიძლიათ კომენტარებზე ან პირად შეტყობინებებზე პასუხით. ასევე, შეგიძლიათ დროდადრო ჩაატაროთ გამოკითხვა, თუ რისი ხილვა სურთ თქვენგან.
წყარო: indeed.com