როგორ შეუძლია კომპანიას გაუმკლავდეს ნეგატიურ გამოხმაურებებს სოციალურ ქსელში
კომპანიის განვითარების პირველ ეტაპზე, თანამშრომლები შეიძლება ვერ გაუმკლავდნენ მომხმარებლების დიდ ნაკადს. ამიტომ მათ შესაძლოა დიდხანს უწევდეთ ლოდინი და ეს, რა თქმა უნდა, მათ უკმაყოფილებას გამოიწვევს. ზოგჯერ კი შესაძლოა ნეგატივი ახალმა ინოვაციებმა გამოიწვიოს, მაგალითად, მომსახურე პერსონალის ბოტით ჩანაცვლებამ.
უარყოფით მიმოხილვებს აქვთ ვადის გასვლის თარიღი. მაგალითად, უსიამოვნო სიტუაცია მოხდა, თუმცა ახლა კომპანიამ აღმოფხვრა ხარვეზი. ამ შემთხვევაში ღირს ნეგატივზე ადეკვატური პასუხის გაცემა. იმისათვის, რომ არ გამოგრჩეთ უარყოფითი გამოხმაურება, ხშირად გააკონტროლეთ საიტის მიმოხილვები.
ნეგატიური "რევიუს" დაწერის შემთხვევაში, ეცადეთ, უპასუხოთ კრიტიკას და დაამყაროთ პირდაპირი კონტაქტი მომხმარებელთან, ინციდენტის უფრო დეტალურად განხილვის მიზნით. მოიძიეთ გზები ზიანის ასანაზღაურებლად. შესაძლოა, რომ ზოგიერთი უარყოფითი მიმოხილვა ყალბი აღმოჩნდეს და შეძლებთ მის წაშლას.
დაადგინეთ, ვის შეუძლია თქვენს გუნდში ამ პასუხისმგებლობის აღება. გაითვალისწინეთ, რომ ამის განხორციელებას გარკვეული დრო დასჭირდება.
მოამზადეთ სამოქმედო სიები, განსაზღვრეთ მონიტორინგის სიხშირე და დაისახეთ მიზანი. მაგალითად, გაზარდეთ რეიტინგი 4-დან 4,5-მდე ან გაზარდეთ დადებითი მიმოხილვების რაოდენობა 30%-ით.
აირჩიეთ პროგრამული უზრუნველყოფა. თუ დიდი კომპანია გაქვთ უმჯობესია განიხილოთ სპეციალური მონიტორინგის პროგრამები.
შეინახეთ ჩანაწერები. დროდადრო, ღირს პრობლემების დაჯგუფება უარყოფითი მიმოხილვებიდან, რათა შეაფასოთ მათი გადაჭრის შესაძლებლობა.
8 რჩევა, თუ როგორ უნდა გადაიღოთ ფოტოები, რომლებიც დააგროვებს მოწონებებს სოციალურ ქსელებში