ჯანმრთელობა

დიეტა და ცხოვრების სტილი

როგორ მოვიშოროთ მუცლის ცხიმი (ღიპი)

ავტორი: გიორგი მდივნიშვილი

მუცლის ცხიმი (ღიპი) ყოველგვარი კამათის გარეშე ერთ-ერთი პრობლემათაგანია რომელიც ბევრ ადამიანს აწუხებს. ის ადამიანებს ხელს უშლის იყვნენ საკუთარ თავში დარწმუნებულები და ჯანმრთელები. მიუხედავად იმისა, რომ ადვილი არ არის ცხიმის , მასების მოშორება მუცლის ზედაპირიდან ეს მაინც შესაძლებელია. იზრუნეთ საკუთარ თავზე და მერწმუნეთ თქვენ ეს გამოგივათ.

 

საფეხურები

  1. 1 იკვებეთ ჯანმრთელად. შეძლებისდაგვარად დაიცავით უცხიმო დიეტა. ორი მთავარი გამომწვევი მიზეზი მუცლის ცხიმის დაგროვების, არის ცუდი კვების რაციონი და სხეულის დაუტვირთაობა. შენ შეგიძლია გაირბინო 2-3 კილომენტრი დღეში მაგრამ ვერ ნახავ ვერაფერ განსხავებას თუ იმავე საღამოს შეჭამ დიდი რაოდენობით ხორცეულსა და ცომეულს. შენი დიეტა უმეტესწილად უნდა შეიცავდეს ხილს, ბოსტნეულს და ნაკლებ ცხიმებსა და პროტეინებს, როგორიცაა ქათმის ხორცი. გაეცანით იმის შემადგენლობას რასაც მიირთმევ, მოერიდეთ ტკბილეულობას და დიდი რაოდენობის ცხიმის შემცველ საჭმელებს.
  2. 2 ისეირნეთ დიდ მანძილზე, ან ირბინეთ ყოველდღე. კარდიოვასკულარული სავარჯიშოები აუცილებელია ცხიმის დასაწვავად.