ჯანმრთელობა

ძილი

როგორ დავიმახსოვროთ  ნანახი სიზმარი

ავტორი: გიორგი მდივნიშვილი

საშუალოდ ღამის განმავლობაში ადამიანს ესიზმრება 3-4 სიზმარი. პრობლემა კი იმაში მდგომარეობს, რომ ჩვენ ვერ ვიმახსოვრებთ მათ. ამ სტატიაში არის ასახული თუ როგორ შევძვლოთ, გავიადვილოთ ნანახი სიზმრის გამოტანა და დამსახვორება. დილით გაიხსენეთ თქვენი ნანახი სიზმარი, გაანალიზეთ ის საღი გონებით, ჩათვალეთ, რომ ეს იყო თქვენს მიერ ღამით შექმნილი საკუთარი ფილმი, ყოველ ჯერზე სხვადასხვა და განსხვავებული.

 

საჭირო მასალები/ხელსაწყოები:

  • რვეული ან ფურცელი
  • საწერი კალამი ან ფანქარი

საფეხურები

  1. 1 იმისათვის, რომ დაიმახსოვროთ ყოველი სიზმარი საჭიროა გაიღვიძოთ მისი ნახვის შემდეგ. ასე, რომ სანამ წახვალთ დასაძინებლად გაიმეორეთ ხმამაღლა ან თქვენ გონებაში მაინც, შემდეგი სიტყვები "მე დავიმახსოვრებ დღეს ღამე ნანახ სიზმრებს". ეს გაიმეორეთ რამოდენიმეჯერ სანამ დაიძინებთ. ამის გაკებით კი თქვენს ქვეცნობიერს არწმუნებთ იმაში თუ რა სურვილი გაქვთ. ამას შეიძლება დაჭრდეს რამოდენიმე ღამე, რომ იმოქმედოს მაგრამ იცოდეთ ცოტა ხანში თქვენ გაგეღვიძებათ ყოველი ნანახი სიზმრის შემდეგ. თავიდან თქვენ შეძლებთ დაიმახსოვროთ მხოლოდ ერთი სიზმარი, მაგრამ დროთა განმავლობაში მიეჩვევით და გემახსოვრებათ უფრო მეტი და უფრო დეტალურად.
  2. 2 როცა, თქვენ სიზმრის ნახვის შემდეგ გაგეღვიძებთ შუაღამეს შეიძლება ნანახი მოგეჩვენოთ ძალიან აბსტრაქტული არარეალური და ბუნდოვანი, თუმცა არ მიაქციოთ ამას ყურადღება, შეწყვიტეთ ფიქრი ნანახზე, უბრალოდ აიღეთ პასტა და ფურცელი დაწერეთ ნანახი დეტალურად და გარკვევით. თუ თქვენ დაიძნებთ ის,ე რომ არაფერს აღწერთ მერწმუნეთ, ნანახი მაინც დაგავიწდებათ, ხოლო ღამე კიდე არ ღირს ნანახზე ფიქრი, უმჯობესია დილით საღ გონებაზე გაარჩიოთ ნანახი. ძილის წინ გაამზადეთ პასტა და ფურცელი რათა მალევე იპოვნოთ და მოახერხოთ დაწერა იმისა თუ რაც ნახეთ. უკეთესი იქნება თუ საერთოდ იქონიებთ "ძილის დღიურს".
  3. 3 მუდმივობა არის გასაღები და გზა მიზნის მისაღწევად. თუ შეგექმნათ პრობლემა და ვერ ახერხებთ მაინც შედეგის მიღწევას არ დანებდეთ. გარკვეული დროის შემდეგ (ეს ინდივიდუალურია ზოგს ადრე გამოსდის ზოგს ცოტა გვიან) შეამჩნევთ, რომ უკვე შეგიძლიათ ნანახის დამახსოვრება, რეალურ ცხოვრებაში გადმოტანა და აღქმა.
  4. 4 მას შემდეგ რაც გაიუმჯობესებთ ნანახი სიზმრის გახსენების უნარს, შესაძლებელია გაგიჩნდეთ სურვილი წაიწიოთ ამ უცნაურ განზომილების შეცნობაში ერთი ნაბიჯით წინ. ნაბიჯით წინ წასვლაში კი იგულისხმება "ცნობიერი სიზმრის" ნახვა. როცა ადამიანი ნახულობს სიზმარს მას არ ჰგონია, რომ ძინავს ის აღიქვამს ნანახს როგორც რეალობას. შემდეგი ნაბიჯი იქნება, რომ შეძლებთ იმის აღქმას და გაცნობიერებას ძილშივე, რომ თქვენ ხართ სიზმარში და თქვენ აკონტროლებთ მის სცენარსა და ყველაფერს მასშია შემავალი. არის არის ყველაზე ძლიერი მეთოდი მათთვის ვისაც აწუხებს "ღამის კოშმარები" დამატებითი ინფორმაცია "ცნობიერ სიზმრებზე " იხილეთ ბმული.