ჯანმრთელობა

ძილი

როგორ გავატაროთ ღამე მშვიდად (10 რჩევა)

როგორ გავატაროთ ღამე მშვიდად (10 რჩევა)

ავტორი: გიორგი მდივნიშვილი

არსებობს ხვრინვის ნაირსახეობები. თუ თქვენი ცოლი გადის ოთახიდან ესეიგი თქვენ ხვრინვის ნორმალურ სტადიაში ხართ, ხოლო თუ თქვენი მეზობლები გადადიან ესეიგი საქმე რთულადაა - ამბობს ფილლიპ ვესტბურკი ძილის ატეხილობის კლინიკური ცენტრის დირექტორი.
იმათთვის რომლის ძილის პარტნიორებსაც მიაქვთ თემა არა გაყოფილ ლოგინებზე არამედ ოთახებზე:

 

საფეხურები

  1. 1 დაჯექით დიეტაზე. როგორც წესი უმეტესობა, ვინც ხვრინავს არის საშუალო ასაკის და ზემოთ კაცები, რომელთაც ზედმეტი წონა აწუხებთ.წონის დაკლებას ხვრინვის აღკვეთამდე მივყავართ. მამაკაცებს რომელთა წონაც 20%-ით მეტია იდეალური წონისგან, მეტი შანსია ხვრინვა დაიწყონ. რაც უფრო მეტი გაქვთ წონა, მით უფრო დიდი შანსია, რომ თქვენი სასუნთქი მილის დასუსტების.
    არ დალიოთ ძილის წინ
  2. 2 არ დალიოთ დამაძინებელი საშუალებები. ყველაფერი რაც ადუნებს ტვინის ადუნებს ორგანოებსაც. ეს კიდე ხვინვას უფრო აძლიერებს.
  3. 3 ჩააქრეთ სიგარეტი. გადაეჩვიეთ ხვრინვას სიგარეტის ჩაქრობით.
  4. 4 არ დაიძინოთ ზურგზე. დაიძინეთ გევრდზე მწოლიარემ.
  5. 5 ლოგინზე დადეთ ჩოგბურთის ბურთი, თუ ზურგზე გდატრილდებით მას იგრძნობთ და რეფლექსურად ისევ გვერზე დაწვებით.
  6. 6 მოიშორეთ ბალიში. ყველაფერი რაც ყელის მოხრას იწვევს აორმაგებს ხვრინვას.
  7. 7 აწიეთ თქვენი ლოგინი. ხვრინვის მინიმუმამდე დაყვანაში ლოგინის ამაღლება დაგეხმარებათ.
  8. 8 თუ თქვენ ვერაფერი უშველეთ თქვენს მხვრინავ მეგობარს, იყიდეთ ყურში ჩასადებები და იძინეთ მშვიდად.