ჯანმრთელობა

დიეტა და ცხოვრების სტილი

როგორ მოვიშოროთ ზედმეტი კილოგრამები - 10 რჩევა

როგორ მოვიშოროთ ზედმეტი კილოგრამები - 10 რჩევა

ავტორი: გიორგი მდივნიშვილი

საიდუმლო გზები, რომლებსაც ხალხი გახდომისთვის იყენებს, ხანდახან საშინელ შედეგს გვაძლევს. ერთერთმა საერთაშორისო ტელეშოუს მონაწილემ თქვა, რომ მისი ყოველდღიური საჭმლის რაციონი არის, პატრა პურის ნატეხი ზემოდან კეტჩუპით, რადგან მხოლოდ ის ეხმარება, ფორმის შენარჩუნებაში. მითუმეტეს, რომ ამ კვებით მას დასცივდა თმები და დაძვრა კბილები, ის მაინც აგრძელებს ამ საშინელების კეთებას და ახლობლების თვალწინ ნელნელა კვდება.
იმის ძიებაში თუ როგორ დაიკლონ სწრაფად, ქალები თავს იწამებენ. დღეების განმავლობაში გრეიფრუტს ჭამენ ან კომბოსტოს იქამდე სანამ ტუჩები არ დაასკდებათ, ზოგჯერ კი საერთოდ ჭამას ანებენ თავს.
თუ თქვენ გინდათ მოიშოროთ ის ცხიმი, რაც ხელს გიშლით და გაღიზიებთ , შემდეგ კი ის ლამაზი ფორმა შეინარჩუნოთ, უნდა გააკეთოთ ეს სწორედ.

 

საფეხურები

  1. 1 რეგულარულად ივარჯიშეთ.
    კუნთები, აი საიდუმლო და ცხიმის განთავისუფლება. თუ კვირაში სამჯერ მაინც ივარჯიშებთ კუნთებს დაიყენებთ. კუნთები არამხოლოდ გამოკვეთს თქვენი სხეულის სილამაზეს, არამედ რაც უფრო მეტი კუნთი გაქვთ მით უფრო მეტი კალორია სჭირდება ორგანიზმს. კუნთები უფრო მეტ ცხიმს წვავენ, მაშინაც კი როდესაც გძინავთ. აქედან გამომდინარე თუ თქვენ მისდევთ დაბალ კალორიულ დიეტას, ჩართეთ ვარჯიშებიც თქვენს პროგრამაში, ეს უფრო სწრაფად დაგეხმარებათ კალორიების დაწვაში. თუ ორგანიზმს არ ყოფნის საკვებით დაგროვებული კალორია ის წვავს იმ კალორიებს რომლებიც ზედმეტია.
  2. 2 არ დაიტანჯოთ თავი შიმშილით
    თუ თქვენი ვერ იკლებთ თვეების განმავლობაში, ესეიგი თქვენი სხეული შეეჩვია თავის კალორიებს. კალორიების არ მიღება დაარღვევს სისტემას. თუ შიმშილობთ თქვენი ორგანიზმი თითოეულ კალორიას შეინახავს, რათა მომდევო შიმშილობის დროს გამოიყენოს. ხოლო მიმოცვლათა სისტემა დაირღვევა. თქვენ ყველანაირად შეეცდებით დააგდოთ ზედმეტი კილოგრამი, ხოლო ორგანიზმი ყველანაირად შეეცდება შეინარჩუნოს ის ცხიმი რაც გაწუხებთ. იმის მცდელობა, რომ რაც შეიძლება ნაკლები კალორია მიიღოთ, იქამდე მიგიყვანთ, რომ ორგანიზმი ქონის ნაცვლად კუნთის კანს დაწვავს რაც თვქენი ყველაზე დიდი დამხმარეები არიან.
  3. 3 ჭამეთ ნაკლები ცხიმი
    თუ თქვენს დიეტას მოაშორებთ ზედმეტ ცხიმს, მაშინ თქვენ ნახავთ რეზულტატს იმის და მიუხედავად, ვარჯიშობთ თუ არა. სრულიად შესაძლებელია იცოცხლოთ ჩიფსების და შემწვარი კარტოფილის გარეშე.
    არსებობს ისეთი ცხიმები, რომლებიც ორგანიზმისთვის საჭიროა, იყიდეთ წიგნი სწორ და ჯანსაღ კვებაზე და გაეცანით მას. როდესაც თქვენ გაიგებთ რა არ შეიძლება ჭამის დროს, ეს გაგიხსნით თქვენ ახალ საიდუმოლოებს, როგორ არეგულიროთ თქვენი წონა.
  4. 4 არ მიაქციოთ ყურადღება წარწერებს "უცხიმო"
    დღესდღეობით არის თითქმის ყველა პროდუქტის უცხიმო ვერსია. კითხვა იმაშია, გვჭირდება ეს ჩვენ? მაგრამ ვინ იცის რას შეიცავს ის უცხიმო საკვები. რა ჩადეს, რათა შეცვალონ ცხიმი? თუ თქვენი გადაწყვიტეთ გააკეთოთ უცხიმო პეჩენია სახლში მშვენიერია, მაგრამ არ გამოიყენოთ ის პროდუქტები რომლებიც იყიდება, მხოლო იმის გამო, რომ აწერია ''უცხიმო''.
  5. 5 მიეცით თქვენს თავს დამსახურებული ჯილდო
    ყველაზე კარგია, თუ თავს მისცემთ მანიკურის მასაჟის ან რამე ამდგავრის გაკეთების ნებას, რათა დააჯილდოვოთ თქვენი თავი კარგი მოქცევისთვის. აგრეთვე აკრძალული საკვების პატარა რაოდენობასაც შეუძლია აგიმაღლოთ ხასიათი. თუ მთელი კვირა სწორედ იკვებებოდით შაბათ-კვირას დიეტის გამონაკლისი გააკეთეთ. არ არის საჭირო გამოძღეთ და ყველაფერი გადაჭამოთ, მაგრამ ზომიერად ყველაფერი შეჭამეთ რაც მთელი კვირის განმავლობაში გაკლდათ. მაგრამ გახსოვდეთ ზომიერება. ცხიმიანი და ცომიანი პროდუქტი, რომ ერთი დღით ჭამოთ არაფერს დააშავებს. მხოლოდ სწორი კვება და შიმშილი თქვენს მიზნებს უკან დახევს.
  6. 6 ხელთ ყოველთვის უნდა გქონდეთ რამე სასარგებლო, იმისთვის თუ უცბად წახემსება მოგინდებათ.
    არის მომენტები, როდესაც გშიათ და ამ მომენტს ვერ დააიგნორებთ. ქალებს მადა მენსტრუალური ციკლის განმავლობაში ეცვლებათ. თუ წყლის დალევის შემდეგ მაინც გშიათ ესეიგი საჭიროა ჭამოთ. ხელთ ყოველთვის უნდა გქონდეთ რამე გემრიელი ზუსტად ასეთი შემთხვევისთვის. ხილი, სტაფილო ან კომბოსტო, ქათმის პატარა ნაჭერიც კი გააქრობს მადის შეგრძნებას. მაგრამ კრახმალის შემცველ საკვებს მოერიდეთ, პოპკორნსაც კი, თუ საკუთარი თავის საკმარისი კონტროლი არ შეგიძლიათ , რომ დროულად გაჩერდეთ, როდესაც გაძღებით. ბევრ ქალს უყვარს ცომიანი საჭმელი, რომელშიც უამრავი კალორიაა, ასეთ საჭმელს მოერიდეთ გამორჩეულად კი ღამით.
  7. 7 აერობიკა
    თუ გსურთ დააჩქაროთ გახდომის პროცესი, გაზარდეთ დრო როდესაც ვარჯიშობთ. რაც უფრო მეტ კალორიას დაწვავთ მით უფრო მეტ დაგროვილ ცხიმს გამოიყენებს თქვენი ორგანიზმი. აერობიკა ძალას და კარგ ფორმებს ჰმატებს სხეულს, აგრეთვე უფრო სწრაფად მიგაღწევინებთ დასახულ მიზნამდე.
  8. 8 კარგია დილიდან ვარჯიში
    ძილის დროს თქვენი ორგანიზმი იყენებს დაგროვილ ცხიმს, ხოლო გაღვიძებისთანავე ვარჯიში მას სხვა გამოსავალს არ დაუტოვებს და ისევ ორგანიზმში არსებულ ცხიმს გამოიყენებს. საუზმემდე ოც წუთზე ნაკლები არ ივარჯიშოთ.
  9. 9 დალიეთ ბევრი წყალი
    წყალი_ თქვენი ერთ-ერთი საუკეთესო მეგობარი. იგი ავსებს კუჭს ისე, რომ შეგრძნება აქვთ თითქოს გაძეხით. არ დალიოთ 8 ჭიქაზე ნაკლები დღეში. თუ თქვენ ბევრს ვარჯიშობთ და ხარჯავთ ბევრ წყალს ოფლის დონის დროს, საჭიროა დალიოთ 8 ჭიქაზე მეტი.
  10. 10 უნდა ჭამოთ ცოტცოტა დღეში 5-6 ჯერ
    თქვენ არ უნდა გადაჭამოთ ყველაფერი დღეში ექვსჯერ. დღეში 6ჯერ უნდა მიიღოთ საკვები პატრა რაციონებით. შეეცადეთ დღეში 3-4ჯერ მიიღოთ ჩვეულებრივი საკვები, ხოლო 2ჯერ კოქტეილები, რომელბიც სწრაფად მზადდება. თუ თქვენ ყოველ 3 სათში ერთხელ შეჭამთ ეს იმ დონემდე არ მოგაშივებთ, რომ მივარდეთ ჩიპფსს. აგრეთვე თქვენი ორგანიზმი არ განიცდის უენერგიობას.