როგორ დავარწმუნოთ მომხმარებელი პროდუქტის ყიდვაში (ზოგადი რჩევები) - rogor.ge

როგორ დავარწმუნოთ მომხმარებელი პროდუქტის ყიდვაში (ზოგადი რჩევები)

 

თუ თქვენ იღებთ პირად მონაწილეობას მაღაზიების ქსელებში პროდუქტის განაწილებაში, შესთავაზეთ მაღაზიებში ჩაატარონ პროდუქტის რეკლამირება, რომლის მიზანია გააცნო მომხმარებელს პროდუქტი და მისი თვისებები. რეკლამა საკვებ და სასმელ პროდუქტებზე სასურველია ჩატარდეს დაგემოვნება და სხვადასხვა მარკეტინგული ხერხები, გამოსადეგარია პროდუქტის სამრეწველო წარმოებაში. საყოფაცხოვრებო და ელექტრო ტექნიკის რეკრამირებაში გამოსადეგარია პრომო აქციები, რომლებიც ტარდება როგორც გამოფენა.

 

იზრუნეთ საქონლის სწორ მდებარეობაზე დახლზე. მომხმარებელი როგორც წესი ყურადღებას აქცევს დახლებს, რომლებიც მდებარეობს თვალის დონეზე ან ოდნავ ქვემოთ. სავარაუდოდ თქვენი პროდუქტი, რომ აღმოჩნდეს დახლზე ზემოთ აღნიშნულ ადგილზე, თქვენ მოგიწევთ გარკვეული თანხის დამატება მაღაზიაში.

 

აუცილებლად მიესალმეთ მომხმარებელს შეხვედრისას. დაიწყეთ საუბარი, რომ გაარკვიოთ რისი შეძენა სურს მომხმარებელს, თუ რათქმაუნდა მან თვითონ არ გითხრად რა სურს. ხანდახან მომხმარებელს აქვს წაროდგენა კონკრეტულ ბრენდზე (კარგი ან ცუდი) , მაშინ თქვენი ამოცანაა გადაარწმუნოთ მომხმარებელი.

 

აუხსენით რითი ჯობია თქვენი პროდუქტი კონკურენტების პროდუქტისგან. ჩაატარეთ დემონსტრირება თქვენი პროდუქტის, აჩვენენ მისი უპირატესობები. ამავე დროს ყურადღება მიაქციეთ საქონლის მთავარ მახასიათებლებს, რომელიც მნიშვნელოვანია კონკრეტული მყიდველისთვის. მაგალითან ტანსაცმლის გაყიდვისას მომხმარებლის ყურადღება მიიქციეთ, ნატურალური ბოჭკოებისგან, წარმატებულად შერჩეული ფერები რომლებიც თავსებადია მყიდველის სხვა ტანსაცმლის ფერებთან და სხვ.

 

შეეცადეთ იპოვოთ მიდგომა თითოეულ მყიდველთან. სულ ცოტა დროით მაინც იყავით ფსიქოლოგი, გაარკვიეთ რა სურს მომხმარებელს, დაეხმარეთ პროდუქტის არჩევაში. მაღაზიაში შესვლისას ადამიანები ხშირად სთხოვენ რჩევას ან დახმარებას მათვის უცხო ადამიანებს, არა მარტო კონკრეტული პროდუქტის კონსულტაციაზე არამედ უბრალოდ ზოგად რჩევებზე.

 

ყოველთვის მიეცით არჩევანის გაკეთებაში, მიეცით დრო მოფიქრებისთვის და არასდროს არ მოაბეზროთ თავი თქვენი მოსაზრებებით. მიეცით ისეთი ინფორმაცია თქვენ პროდუქტზე, რომ მყიდველი კმაყოფილი დარჩეს მომსახურების ხარისხით და ამავე დროს იყიდოს პროდუქტი.