სპორტი და ფიტნესი

სხვა

როგორ გავაკეთოთ გიმნასტიკური რგოლები

როგორ გავაკეთოთ გიმნასტიკური რგოლები

ავტორი: საბა მდივნიშვილი

გიმნასტიკური რგოლები ძლიერი ეფექტის მქონე ტრენაჟორია, რომელიც საშუალებას აძლევს ხელებს შეასრულონ ბუნებრივი მოძრაობები ისე, რომ არ დაზიანდეს სახსრები. მისი აწყობა სახლის პირობებში სულაც არ არის რთული.

 

საჭირო მასალები/ხელსაწყოები:

  • 2 გამძლე თოკი / ტროსი
  • 2 გამძლე კარაბინი
  • 2 პლასტმასის მილის ნაჭერი, სიგრძე - 10სმ, დიამეტრი - 5 სმ
  • 2 ჯაჭვი, სიგრძე - 10სმ

საფეხურები

  1. 1 გადაკიდეთ თოკები ტოტს ერთმანეთისგან 50 სანტიმეტრის დაშორებით. შემოატარეთ თოკები ტოტის გარშემო 2-3 ჯერ, იმისათვის, რომ არ დატვირთვის დროს იმოძრაოს აქეთ-იქით.
  2. 2 ორივე ტროსზე დაამაგრეთ კარაბინი, რომელთაგანაც თითოეული გათვლილი უნდა იყოს თქვენს წონაზე ცოტათი მეტზე.
  3. 3 მილებს (სახელურები) შეახვიეთ პლასტიკური ან ნაჭრის წებოვანი ქაღალდით, რათა შემდეგში ხელები არ გაგისხლტეთ. თითოეულ სახელურში გაატარეთ ჯაჭვი, ხოლო მისი ბოლოებუ დაამაგრეთ კარაბინზე.

გაფრთხილებები

  • მთავარი არ არის არც თოკი და არც ჯაჭვი, მთავარია ხე. საჭიროა 4.5 მეტრის სიმაღლის ხის ტოტი.
  • არ არის აუცილებელი, რომ ტოტი ზუსტად ხის პარალელურად იზრდებოდეს.
  • თავიდანვე შეამოწმეთ ტოტი თქვენი მასის გაძლებაზე.