კულინარია

დიეტური საკვები

როგორ დავიკლოთ 5-დან 10კგ-მდე 1 კვირაში (წიწიბურას დიეტა)

როგორ დავიკლოთ 5-დან 10კგ-მდე 1 კვირაში (წიწიბურას დიეტა)

ავტორი: საბა მდივნიშვილი

ვარჯიში ჯანმრთელობის შენარჩუნებისა და სხეულის გაჯანსაღების საუკეთესო საშუალებაა. ყოველ დილით 15წთ სირბილითაც კი აუცილებლად მოიკლებთ წონაში და სხეულიც გაგიმკვრივდებათ, მაგრამ თუ ვარჯიშსს ვერ ახერხებთ, 1 კვირაში 5-დან 10კგ-მდე დაკლებას წიწიბურას დიეტით შეძლებთ.

 

საჭირო მასალები/ხელსაწყოები:

  • წიწიბურა
  • სითხის რაოდენობა - 2 ლიტრამდე.

საფეხურები

  1. 1 საღამოს მოხარშეთ 1 ან 2 ჭიქა წიწიბურა 3-5 ჭიქა წყალში (უმარილო და უშაქრო)
  2. 2 გაღვიძებისთანავე უზმოზე აუცილებელია დალიოთ 1 ჭიქა ცხელი, ანადუღარი წყალი.
  3. 3 ნახევარი საათის შემდეგ მიირთვით 3 ნაწილად გაყოფილი წიწიბურას პირველი წილი, კეფირთან ან მაწონთან ერთად. მიაყოლეთ უშაქრო ჩაი ან ბოსტნეულის წვენი (გოგრის, სტაფილოს, ტომატის)
  4. 4 სადილზე – მეორე წილი, ვახშამზე – მესამე წილი. შუალედებში აუცილებელია სითხის მიღება (უგაზო, უშაქრო, უმარილო).
  5. 5 დიეტის ხანგრძლივობა – 7 დღე

გაფრთხილებები

  • ამ დიეტის განმეორება მხოლოდ 2 თვის შემდეგ არის შესაძლებელი.
  • წონის შესანარჩუნებლად შეზღუდეთ ტკბილეული და მარილიანი საკვები.