ჯანმრთელობა

რჩევები

როგორ ჩავიტაროთ თვალების დაღლის პროფილაქტიკა

როგორ ჩავიტაროთ თვალების დაღლის პროფილაქტიკა

ავტორი: გიორგი მდივნიშვილი

თუ თქვენ დაძაბული სამუშაო განრიგის, ან ბევრი კითხვის გამო გაწუხებთ თვალის ხშირი გადაღლილობა გირჩევთ არ დატოვოთ ეს პრობლემა უყურადღებოდ, რადგან შედეგი შესაძლოა გაუარესდეს. გირჩევთ მარტივი თვალის ვარჯიშების გამოყენებით მოახდინოთ თვალების დაღლის პროფილაქტიკა.

 

საფეხურები

  1. 1 თვალების დაღლის პროფილაქტიკისათვის მზიან ამინდში ეცადეთ ატაროთ მზისგან დამცავი სათვალეები. უკეთესია მწვანე ან ყავისფერი მინებით - ისინი აკავებენ სინათლის 50 % და არ ამცირებენ მხედველობის სიმკვეთრეს. გარდა ამისა შესაძლებელია თვალები ვარჯიშების სპეცილაური კომპლექსის ჩატარება.
  2. 2 ვარჯიში I - დახუჭეთ თვალები რაც შეიძლება მაგრად. სახის შეუჭმუხნავად დაითვალეთ ხუთამდე, მაშინვე ფართოდ გაახილეთ თვალები და აიხედეთ მაღლა, კვლავ დაითვალეთ ხუთამდე და მოადუნეთ თვალის კუნთები. გაიმეორეთ 3-5 ჯერ.
  3. 3 ვარჯიში II - ნელა, თავის მოუბრუნებლად დაბრიცეთ თვალები რაც შეიძლება მარცხნივ, დაითვალეთ ხუთამდე და გაიმეორეთ იგივე საპირისპირო მიმართულებით. საწყის მდგომარეობაში დაბრუნების შემდეგ, დახუჭეთ თვალები 1-2 წუთით - პაუზა.
  4. 4 ვარჯიში III - გააკეთეთ თვალებით ნელი მბრუნავი მოძრაობები მარცხნიდან მარჯვნივ 2-ჯერ: მარჯვნიდან მარცხნივ -2 ჯერ. პაუზის შემდეგ გაიმეორეთ 3-4 ჯერ.
  5. 5 ვარჯიში IV - ახამხამეთ თვალები რაც შეიძლება სწრაფად.