ჯანმრთელობა

კაცების ჯანმრთელობა

როგორ გავიზარდოთ სასქესო ორგანო

ავტორი: ლაშა შაშიაშვილი

"მთავარია ცოდნა და არა ზომა" - ალბათ ყველას გსმენიათ ეს გამოთქმა, მაგრამ რთულია მასთან დათანხმება. თითქმის ყველა კაცი დაფიქრებულა საკუთარი სასქესო ორგანოს რამდენიე სანტიმეტრით გაზრდაზე, მიუხედავად იმისა აქვს თუ არა სიგრძის პრობლემა. ეს სურვილი სრულიად გამართლებულია, რადგან მამაკაცი თავისი ბუნებით აქტორია, ხოლო სასქესო ორგანოს მცირე ზომა ხელს უშლის მას სუსტ სქესთან ურთიერთობაში. პენისის ზომა ზემოქმედებს მამაკაცის პიროვნულ რეალიზაციაზე.

 

საჭირო მასალები/ხელსაწყოები:

  • პირსახოცი
  • ლუბრიკანტი

საფეხურები

  1. 1 პენისი შედგება 3 პალატისგან: ერთი პატარა ქვევიდან და ორი დიდი ზევიდან. ქვედა პალატა განკუთვნილია შარდის გამოსაყოფად და ეაკულაციისათვის, ხოლოდ ზედა ორი - ერექციისათვის. სწორედ მათი სტიმულირებაა თქვენი ამოცანა. ამოცანა მდგომარეობს შემდეგში: საჭიროა დაშალოთ მღვიმოვანი სხეულები, რომლებიც შეადგენენ ზედა პალატებს. დაშლილი უჯრედები ჩანაცვლდება ახლით, ხოლო ორგანო დაიწყებს ზრდას.
  2. 2 ანატომიის მცირე კურსის გავლის შემდეგ გთავაზობთ გაიზომოთ საკუთარი ორგანო, რათა ზუსტად იცოდეთ რითი იწყებთ. აიღეთ სახაზავი და ჩაიწერეთ ზომა. პროგრესის შესამჩნევად გაზომვის გამეორება საჭირო იქნება კვირაში ერთხელ.
  3. 3 ნებისმიერი ვარჯიშის სეანსის წინ მნიშვნელოვანია მოსამზადებელი პროცედურების ჩატარება, მანამდე კი საჭიროა გელის წასმა და შეთბობა. იმისათვის, რომ თავიდან აიცილოთ კანის დაზიანება, საჭიროა შეთბობა, ხოლო იმ ვარჯიშებისათვის, რომლებშიც საჭიროა ფიქსაცია, დაგჭირდებათ წასმა (წაცხება). შეთბობისათვის აიღეთ საშუალო ზომის პირსახოცი და დაასველეთ ცხელ წყალში. პირსახოცის მუცელზე მიდებით შეამოწმეთ, ოპტიმალურია თუ არა ტემპერატურა. შემდეგ საჭიროა შემოიხვიოთ იგი პენისის ღეროს გარშემო და დაიტოვოთ 3-5 წუთის განმავლობაში. შეთბობა საკმაოდ მნიშვნელოვანი ეტაპია, ვინაიდან ზრდის სისხლის მიმოქცევას. 3-5 წუთის შემდეგ გაიშრეთ ორგანო მშრალი პირსახოცით.
  4. 4 შეთბობის შემდეგ საჭიროა ვარჯიშების ჩატარება. პირველი ვარჯიშია - გაჭიმვა. იგი მდგომარეობს იმაში, რომ დაიჭიროთ პენისის თავის ქვევით და მოქაჩოთ თქვენგან საწინააღმდეგო მიმართულებით. მაგრამ ყურადღებით იყავით, ზედმეტი ძალისხმევით ზიანი არ მიიყენოთ. ეს ვარჯიში ეხმარება დაგრძელებასა და კვანძების შემუშავებაში, ხოლო ეს კი გამოიწვევს სასქესო ორგანოს ზრდას.
  5. 5 მეორე სავარჯიშოს აქვს ღრმა არაბული ფესვები. მას ჰქვია "წველა". მოცემულ შემთხვევაში სახელი თავად მიანიშნებს ვარჯიშის სახეობაზე. მისი შესრულებისათვის დაგჭირდებათ სასქესო ორგანოზე გელი-ლუბრიკანტის წასმა. მაქსიმალური ეფექტის მისაღწევად ამ ვარჯიშის შესრულება უმჯობესია ნახევრად-ამდგარ პენისზე.
  6. 6 თუ იგრძნობთ ტკივილს, შეჩერდით. სასურველი ეფექტის მისაღებად, ამ ვარჯიშების შესრულება საჭიროა რეგულარულად, მაგრამ ფანატიზმის გარეშე. როგორც ნებისმიერ კუნთს, ისევე პენისს, აღდგენისათვის დრო სჭირდება.