ჯანმრთელობა

ქალების ჯანმრთელობა

ორსულობა

როგორ ვივარჯიშოთ ორსულობის დროს

ავტორი: თაკო კარკალაია

ორსულობა და მშობიარობა დიდი დატვირთვაა თქვენი ორგანიზმისთვის, ამიტომ, რაც უფრო კარგად მოემზადებით ფიზიკურად, მით უკეთესად იგრძნობთ თავს, ხოლო მშობიარობის შემდეგ იოლად დაუბრუნედებით ფორმას. ნუ ინერვიულებთ იმაზე, თუ უკვე დიდი ხნის ორსული ხართ- ვარჯიშის დაწყება არასოდეს არის გვიან. თანდათან გაზარდეთ დატვირთვა, სანამ ყოველდღიურად 20 წუთს მაინც არ ივარჯიშებთ.

 

საფეხურები

  1. 1 თუ სპორტს წინათაც მისდევდით, შეგიძლიათ გააგრძელოთ, თუმცა რამდენიმე პირობა უნდა შეასრულოთ:
  2. 2 ფიტნესში წარმატების მიღწევას მაინცდამაინც ორსულობის დროს ნუ მოინდომებთ. ივარჯიშეთ მსუბუქად. თუ გსურთ იარეთ ცეკვის გაკვეთილებზე ან სპორტულ დარბაზში, ხოლო მასწავლებელს გააგებინეთ, რომ ორსულად ხართ.
  3. 3 იმდენს ნუ ივარჯიშებთ, რომ ქოშინი დაგეწყოთ.
  4. 4 ერიდეთ სპორტის იმ სახეობებს, სადაც შეიძლება მუცლის ტრამვა მიიღოთ. ცხენოსნობას, თხილამურებზე სრიალს და წყლის თხილამურებს.
  5. 5 განსაკუთრებულად ფრთხილად იყავით პირველ კვირებში და ორსულობის დასასრულს, რათა მყესები არ დაგეჭიმოთ.
  6. 6 ცურვა პიზიკური დატვირთვის საუკეთესო და უსაფრთხო საშუალებაა. წყალი სხეულს დაზიანებისგან იცავს.