მოგზაურობა და დასვენება

ზოგადი რჩევები მოგზაურობისას

როგორ დავიცვათ თავი სიცხისგან

ავტორი: გიორგი მდივნიშვილი

უკვე ძალიან ცხელა, ყველას უჭირს ამ სიცხეში გაძლება. მზე ამ პერიოდში ძალიან აქტიურია და შუადღისას თითქმის შეუძლებელია გარეთ გასვლა რადგან ტემპერატურა 30 გრადუსს სცდება. იმისათვის, რომ შეიმსუბუქოთ ზაფხულის ცხელი დამღლელი დღეები, ახლავე მოეწყვეთ კომფორტულად და გადახედეთ ამ სტატიას.

 

საფეხურები

  1. 1
    შეეცდეთ რაც შეიძლება მეტი დრო გაატაროთ ჩრდილში, ეს დაგეხმარებათ, რომ აირიდოთ "მზის დარტყმა" ანუ ციებცხელება. შეეცადეთ შიშველი თავით არ გახვიდეთ გარეთ. დაგეხმარებათ ყველაფერი იქნება ეს უბრალოდ ქუდი თუ კეპი, თუ ახალგაზრდა ხარ და თანამედროვე სტილს მისდევ გამოგადგება ბენდენაც კი. არავითარ შემთხვევაში არ ატარო შავი ტანსაცმელი და ნივთები. ისინი ძალიან ატარებენ სიცხეს. უკეთესია თეთრებით იაროთ. ეს ფერი ყველაზე მეტად უშლის ხელს სიცხის გატარებას, გაიხსენებთ არაბეთში და ცხელ ქვეყნებში უპირატესობას რომელ ფერს ანიჭებენ.
  2. 2
    არა და არ დალიოთ ისეთი სასმელები როგორიცაა PEPSI ,Cola ,Sprite და ასე შემდეგ. ისინი ზიანის მეტს არაფერს მოგაყენებენ. წყალი დალიეთ მშვიდად. ექიმები გვირჩევენ დავლიოთ მანამდე სანამ მოგვწყურდება, ამიტომ ატარეთ ბოთლი წყლით, ან სახლში დადეთ გამოსაჩენ ადგილას. არ დალიოთ სასმელები რომლებიც შეიცვენ კოფეინს. წყალი შეიძლება ჩაანაცვლოს ხილმა და ბოსტნეულმა. მაგალითად, მიირთვით კიტრი და თქვენ იგრძნობთ, რომ წყურვილის სუვილი დაიკლებს. ასევე გოგრა (კვახი) შეიძლება იყოს თქვენი დამხმარე. მისი ყიდვა ყველა მაღაზიასა და ქუჩის კუთხეში შეიძლება. ასე, რომ იცოდეთ ცხელი სასმელების მიღება უფრო მოგიკლავთ სიცხეში წყურვილის გრძნობას ვიდრე ცივის სმა.
  3. 3
    მიიღეთ ცივი შხაპი და იბანავეთ სულ ცივი წყლით. არ დაკავდეთ სპორტით დაღლამდე. არ იაროთ აბანოში. ყოველ ნახევარ საათში ერთხელ მცირე შესვენებები გააკეთეთ სამსახურში. თუ გაქვთ საშუალება წამოწექით რბილ , გრილ საწოლზე და დახუჭეთ თვალები.
  4. 4
    უარი თქვით ცხელ საჭმელზე. მოერიდეთ ტკბილეულობებს, ნამცხვრებსა და ტორტებს. დალიეთ დღეში მინიმუმ 1 ლიტრი წყალი და საერთოდ უარი თქვით ალკოჰოლზე.