სპორტი და ფიტნესი

სხვადასხვა ვარჯიშები

როგორ დავხვეწოთ დგომა (ასანკა)

ავტორი: გიორგი მდივნიშვილი

ჩვენი დგომა (осанка) გამოხატავს არა მხოლოდ ფიზიკურ, არამედ სულიერ მდგომარეობასაც. იმისათვის, რომ ვიდგეთ გამართულად დ გვქონდეს სწორი დგომა საჭიროა მუშაობა, კერძოდ გარკვეული ვარჯიშების შესრულება, რომლებიც დაგეხმარებათ სასურველი შედეგის მიღწევაში. მოცემული ვარჯიშები დაგეხმარებათ გაიმაგროთ ზურგის კუნთები. რაც თქვენ დაგჭირებათ ეს არის მცირეოდენი დრო ყოველდღიურად, სურვილი შედეგის მიღწევის და ნებისყოფა. გაეცანით ინსტრუქციას სრულად და იზრუნეთ საკუთარი ფიგურის დახვეწაზე.

 

საფეხურები

  1. 1 დადექით მუხლებზე და დაეყრდენით ხელებს. შეძლებისდაგვარად გაიწელეთ ყველა მხრიდან.
    გაწელეთ ხერხემელი ყველა შესაძლო მიმართულებით. ეს მოძრაობები დაჭიროა ხერხემლის კუნთების გასამაგრებლად, რომლებიც განლაგებულია ხერხემლის გაყოლებაზე.
  2. 2 დადექით ფეხზე და მოახდინეთ ბალანსირება
    გააკეთეთ ვარჯიშები ბალანსის დაცვისათვის. ეს ვარჯიშები დაგეხმარებათ სხეულის კუნთების გამაგრებაში. როცა კუნთები პროპორციულად არის განვითარებული, ადამიანისთვის შედარებით ადვილია სწორ მდგომარეობაში ბუნებრივად დგომა.
  3. 3 გააქტიურეთ წელის კუნთები
    ჩვენ ყველამ ვიცით, რომ ძლიერი წელი ძლიერი ზურგისა და კარგი დგომის საწინდარია. ავარჯიშეთ ხერხემლის ცენტრალური ნაწილი, რადგან გაიმაგროთ ხერხემლის საყრდენი. გირჩევთ, რომ ეს ყველაფერი მოახერხეთ იმ ვარჯიშებით, რომლებიც ქვემოთ ვიდეოშია აღწერილი.
  4. 4 მოადუნეთ მყესები და თეძოები
    თუ გსურთ, რომ გქონდეს სწორი ხერხემალი, იმოძრაოთ დახვეწილად, ყურადღებით უყურეთ ვიდეოს, ყოველ დღე დაუთმეთ ვარჯიშს დრო. მიაქციეთ ყურადღება თეძოებისა და მყესების ვარჯიშებს. ეს მნიშვნელოვანია, რადგან ფეხები და თეძოები იღებენ მონაწილეობას ადამიანის სწორ დგომასა და მოძრაობაში. 1-2 კვრაში ნახავთ, თუ როგორ შეიცვლება თქვენი დგომის და სიარულის მანერა უკთესობისაკენ, რაც მოგანიჭებთ სიამოვნებას.
  5. 5