ფსიქოლოგია და ურთიერთობები

სექსი

როგორ გავხადოთ 4 ვარჯიშის საშუალებით სექსუალური ცხოვრება უფრო ჯანსაღი და მრავალფეროვანი

როგორ გავხადოთ 4 ვარჯიშის საშუალებით სექსუალური ცხოვრება უფრო ჯანსაღი და მრავალფეროვანი

ავტორი: გიორგი მდივნიშვილი

როცა არსებობს სიყვარული, პატივისცემა და ნდობა პარტნიორის მიმართ - კავშირი შეიძლება ჩაითვალოს მყარად. თუმცა ზუტად ასეთი ინტიმური მხარე ურთიერთობის ქმნის სიახლოვეს და აფერადებს კავშირს. სექსუალური ცხოვრების არ დაფასება არის შეცდომა, პირიქით ყველამ უნდა ეცადოს ის რაც შეიძლება უფრო მრავალფეროვანი სრულყოფილი და ნათელი გახადოს. ამის მიღწევა კი შესაძლებელია მხოლოდ რეგულარული და სანდო პარტნიორის არსებობის შემთხვევაში, ფიზიკური ჯანმრთელობისა და ლიბიდოს გამაჯანსაღებელი ვარჯიშების საშუალებით.

ცნობილია, რომ ქალების სექსუალური აქტივობა დამოკიდებულია შემდეგ ფაქტორებზე: ორსულობა, მშობიარობა, დაღლილობა, ნერვიულობა... გთავაზობთ 4 სახის სავარჯიშოს, რომელთა საშუალებითაც თქვენი ინტიმური ურთიერთობა გახდება უფრო ჯანსაღი და მრავალფეროვანი.

 

საფეხურები

  1. 1 "პლანკა"
    ეს ითვლება ერთ-ერთ ყველაზე საუკეთესო საშუალებად ლიბიდოს გასაძლიერებლად. სწორი მიდგომით, აქტიურდება არა მხოლოდ ხერხემლის და მხრების კუნთები, არამედ თეძოებისაც. სულ რამდენიმე წუთი ვარჯიში, ყოველდღიურად მოგიტანთ ისეთ შედეგს რომელიც გაგაოცებთ. მთავარია სწორად შეასრულოთ სავარჯიშო. იხ სურათი.
  2. 2 "ხიდი"
    თუ არ შეგიძლიათ "ხიდზე გადასვლა" დგომითი პოზიციიდან, შეეცადეთ მუხლებით დაიწყოთ, ან წამოწვეთ და ისე სცადოთ. მოხარეთ წელი და დაუკვირდით თუ როგორ ივსებით სასიცოცხლო ენერგიით. ასეთი ვარჯიშების შემდეგ თქვენ თვითონ ვერ იცნობთ თავს. დაუკვირდით შეგრძნებებს.
  3. 3 ჩაჯდომები
    ჩაჯდომები არის ისეთივე მარტივები როგორიც ეფექტიც აქვთ მათ. ყოველი ჩაჯდომის დროს შეეცადეთ მჭიდროდ დაჭიმოთ კუნთები. გააკეთეთ ეს ვარჯიშები ყოველ დღე, დღეში საშუალოდ 50 ჯერ და თქვენ იგრძნობთ არა მხოლოდ ლიბიდოს გაძლიერებას, არამედ ზედმეტი წონის პრობლემასაც მარტივად დაძლევთ(რა თქმა უნდა თუ გაწუხებთ ეს პრობლემა).
  4. 4 კეგელის ვარჯიში
    კეგელის ვარჯიშის არსი მდგომარეობს შემდეგში - თქვენ უნდა მაქსიმალურად დაჭიმოთ წელს ქვემოთ კუნთები, რომლებიც იჭერს შიდა ორგანოებს (საშვილოსნო, შარდის ბუშტი, სწორი ნაწლავი) ანატომიურად სწორ მდგომარეობაში. გააკეთეთ რამდენიმე მისვლა ყოველდღიურად და შეძლებისდაგვარად გაზარდეთ დაჭიმვის დრო. ამ ვარჯშსი რეგულალურად გაკეთების შემდეგ თქვენი როგორც საყვარელს არ გეყოლებთ ტოლი. ეს ვარჯიში არის იდეალური იმით, რომ შესაძლებელია მისი გაკეთება როგორც მწოლიარეს, ასევე მჯდომარიას და მდგომარეც.
  5. 5 ეს ვარჯიშები დღეში მხოლოდ 10-12 წუთს წაგართმევთ, თუმცა მათი რეგულარული შესრულება მოგამტებთ ძალებს და დაგეხმარებათ გაამრავალფეროვნოთ სექსუალური ცხოვრება. შეასრულეთ ინსტრუქციაში მოყვანილი ვარჯიშები და გაუზიარეთ ეს ინფორმაცია დაქალებს !