ჯანმრთელობა

ძილი

როგორ დავამარცხოთ უძილობა 10 ნატურალური საკვები პროდუქტით

როგორ დავამარცხოთ უძილობა 10 ნატურალური საკვები პროდუქტით

ავტორი: გიორგი მდივნიშვილი

ყველასათვის ცნობილია, რომ გვიან ჭამა არ არის რეკომენდებული როცა მოდუნება და დაძინება გვინდა. ხოლო თუ უძილობა გაწუხებთ სხვა მიზეზების გამო, შესაძლოა ზოგმა საკვებმა პროდუქტებმა პირიქით ხელი შეგიწყოთ დაძინებაში.
თუ გაქვთ ძილთან დაკავშირებული პრობლმებელი, წაიკითხეთ ინსტრუქცია, რომელშიც ჩვენ მოგიმზადეთ 10 ნატურალური საკვები პროდუქტი, რომელიც დაგეხმარებათ პრობლემის დაძლევაში. დაძინებამდე რამდენიმე საათით ადრე საჭირო საჭმლის მიღება დაგეხმარებათ ძილის ხარისხის გაუმჯობესებაში.

 

საფეხურები

  1. 1 რძე
    რძე შეიცავს კალციუმს, რომელიც ეხმრება კუნთებს მოდუნებაში. გარდა ამისა, ის შეიცავს ამინომჟავა ტრიპტოფანს, რომელიც ხელს უწყობს სეროტონინის გამოყოფას. დალიეთ ჭიქა რძე ძილის, რომ მშვიდად იძინოთ.
  2. 2 ალუბალი
    ალუბალი შეიცავს მელატონინს, ეს ჰორმონი ეხმარება დასვენებასა და მოდუნებაში ადამიანს.
  3. 3 ნიგოზი
    ნიგოზის შეიცავს მელატონინსა და ტრიპტოფანს. მცირე რაოდენობით მიირთვით ისინი ძილის წინ და დაგეძინებათ ღრმა ძილით, რა თქმა უნდა იმ შემთხვევაში თუ არ გაქვთ ამ პროდუქტზე ალერგია.
  4. 4 ნუში
    ნუში არის მაგნიუმის შესანიშნავი წყრო და რა თქმა უნდა ის გეხმარებათ მოდუნებაში. მის შემადგენლობაში შემავალი ცილა სისხლში გლუკოზის დონეს დაარეგულირებს მთელი ღამის მანძილზე.
  5. 5 სალათი
    მსუბუქი სალათის მიღება ძილის წინ დაგეხმრებათ შიმშილის გრძნობის დამარცხებაში და მსუბუქად დაიძინებთ ადვილად. მასში შემევალი ნივთიერებები კი ადუნებს ორგანიზმს.
  6. 6 ყველი
    როგორც სხვა რძრის პროდუქტები, ყველიც შეიცავს კალციუმს, ის ეხმარება ორგანიზმს გაუმკლავდეს სტრესსა და დაძაბულობას, ასევე კუნთებს მოდუნებაში.
  7. 7 ჰუმუსი
    სულ რამდენიმე კოვზი ამ პროდუქტის და თქვენ მალევე მოგინდებათ ძილი.
  8. 8 ბანანები
    ბანანი არის მაგნიუმისა და კალიუმის გამორჩეული წყარო - ეს მინერალები კი ადუნებენ კუნთებსა და სხეულს ადვილად რაც დაგეხმარებათ დაძინებაში.
  9. 9 ბრინჯი «ჟასმინი»
    ამპროდუქტის მცირე რაოდენობით მიღებაც კი გამოკვებავს ტვინს გლუკოზით მთელი ღამი მანძილზე. ასევე ბრინჯი უმატებს სისხლში ტრიპტოფინისა და სერატონინის დონეს.
  10. 10 თაფლი
    მიირთვით 1 კოვზი თაფლი ძილის წინ. ამ მცირე რაოდობით მისი მიღება დაგეხმრებათ დაძინებაში. შემდეგ დროს, როცა შეგაწუხებთ უძილობა გაიხსენეთ პროდუქტები მოცემული სიიდან და მიირთვით. ისინი ხელს შეგიწყობენ მოდუნებასა და დაძინებაში.